Više od milijun certificiranih tvrtki u svijetu iskorištava prednosti uglednog standarda ISO 9001 kao alata za upravljanje tvrtkom i stalno poboljšanje poslovanja. Standard sadržava međunarodno primjenjive zahtjeve za kvalitetu proizvoda, usluga i razvoja. Pruža smjernice za poboljšanje učinkovitosti organizacije i njezino upravljanje na usmjeren i sustavan način te za osiguranje stalnog napretka.
Sustav za upravljanje kvalitetom učinkovito djeluje kad su jasno određeni ciljevi tvrtke. Postizanje tih ciljeva mora se odraziti kroz mjerljive rezultate – temeljene na suvislim ključnim pokazateljima koji proizlaze iz učinkovitih i transparentnih postupaka. Najbolji dokaz kvalitete određene tvrtke je neprestano poboljšanje rezultata. Načela upravljanja pružaju smjernice za zadatak upravljanja tvrtkom na usmjeren i sustavan način te za osiguranje upravo stalnog napretka. Prvo načelo upravljanja kvalitetom zahtijeva dosljednu usmjerenost na klijente – to je najvažnije za poslovni uspjeh.
Zašto ISO 9001?
- Pridobijte povjerenje klijenata
- Povećajte zadovoljstvo klijenata
- Potaknite motiviranost zaposlenika
- Jasno definirajte odgovornosti
- Donesite odluke na temelju činjenica
- Uspostavite učinkovite poslovne procese
- Smanjite rizik poslovanja
- Uštedite na vremenu i troškovima
- Spriječite pogreške umjesto da ih ispravljate
- Poboljšajte imidž tvrtke
- Smanjite manjak informacija
- Budite u stanju unaprijed reagirati na promjenjive uvjete na tržištu